Praktisk Info
Deltakeravgift 5km
Voksen (18 år og oppover)
Frem til 31.03 kr 300,-
01.04 - 30.06 kr 350,-
01.07 - 31.08 kr 400,-
01.09 - 27.09 kr 450,-
Ungdom (10-17 år)
Frem til 31.03 kr 150,-
01.04 - 30.06 kr 175,-
01.07 - 31.08 kr 200,-
01.09 - 27.09 kr 225,-
Det tilkommer administrasjonsgebyr på 20 kr per deltaker,
i tillegg kommer eventuelt engangslisens.
Deltakeravgift 10km
Voksen (18 år og oppover)
Frem til 31.03 kr 350,-
01.04 - 30.06 kr 400,-
01.07 - 31.08 kr 450,-
01.09 - 27.09 kr 500,-
Ungdom (10-17 år)
Frem til 31.03 kr 175,-
01.04 - 30.06 kr 200,-
01.07 - 31.08 kr 225,-
01.09 - 27.09 kr 250,-
Det tilkommer administrasjonsgebyr på 20 kr per deltaker,
i tillegg kommer eventuelt engangslisens.
Deltakeravgift Sentrum Rundt Barneløp
Barn (0-10 år)
Frem til 31.08 kr 50,-
01.09 - 26.09 kr 75,-
Løpsdagen kr 100,-
Startområdet
Startskuddet går klokken 10:30 for 5km og 12:00 for 10km – fellesstart
Vi ber alle være klar senest 10 minutter før løpsstart.
Toaletter
Det vil være toaletter ved start og målområdet.
Bagasje / Bagdrop
Det blir mulig å oppbevare bagasje ved målområdet.
Garderober
Det blir tilgang til telt for enkel omkledning like ved start/mål. I tillegg har vi reservert garderobe 3 & 4 i Randaberghallen frem til 15:00. Her er det mulig å ta seg en dusj for de som ønsker det.
Tidtakning
Det vil være elektronisk tidtaking med nettotid. Vi tar mellomtid ved 5km.
Ved spurt er det første over målstreken som gjelder blant topp 3.
Drikkestasjoner
Det blir drikkestasjon etter ca. 5km. Her vil det bli servert sportsdrikke og vann.
Premier
Medalje til alle som gjennomfører.
Det blir premier til de 3 raskeste i kvinneklassen og de 3 raskeste i herreklassen.
1. Plass NOK 3000,-
2. Plass NOK 2000,-
3. Plass NOK 1000,-
Ny løyperekord: NOK 2000,-
Løpsregler
Nedre aldersgrense er 10 år. Forsøpling er strengt forbudt. Det er mulig å kvitte seg med søppel ved start og i mål. Påbud og henvisninger fra løpets ledelse skal følges. Startnummer må til enhver tid bæres synlig på bryst/magen.
Startnummer
Startnummer utleveres fra sekretarieatet i Randaberg Sentrum til følgende tider:
Torsdag 25/9 kl. 16:00 - 19:00
Fredag 26/9 kl. 11:00 - 19:00
Lørdag 27/9 kl. fra. 09:00
Husk å ta med e-post/sms med startnummer. Henter du på lørdag, beregn god tid!
Til de som har bestilt t-skjorter leveres disse ut sammen med startnummer.
AfterRun
Vi legger tilrette for uformelt afterrun etter løpet. Dette finner sted i telt midt i sentrum. Her blir det mulig å kjøpe øl, brus og annen drikke, samt pizza og annen mat for de som ønsker det. Vi vil også vise løpet på storskjerm for de som ikke løper denne dagen!
Refusjon ved avlysning
Det gis ingen refusjon ved avlysning på selve konkurransedagen på grunn av værforhold eller sikkerhet, ved avlysning før løpsdagen gis det 50% refusjon av startkontingent. Påmelding er bindende.
Sosiale medier
Følg oss gjerne på facebook og instagram (@pbmilaa) og våre nettsider.
Tagg oss i sosiale medier så forsøker vi å dele.
#grødemrunners #pbmilå
Parkering
Det er god parkering i gangavstand fra start og målområdet. Vennligst unngå å parkere ved butikker.