Praktisk Info

Deltakeravgift

Nok 300/350,-

Det tilkommer administrasjonsgebyr på 20 kr per deltaker,
i tillegg kommer eventuelt engangslisens.

Startområdet

Startskuddet går klokken 12:00 – fellesstart
Vi ber alle være klar 10 minutter før løpsstart.

Toaletter

Det vil være toaletter ved start og målområdet.

Bagasje / Bagdrop

Det blir mulig å oppbevare bagasje ved målområdet.

Tidtakning

Det vil være elektronisk tidtaking med nettotid.
Ved spurt er det første over målstreken som gjelder blant topp 3.

Drikkestasjoner

Det blir drikkestasjon langs løypa.

Premier

Medalje til alle som gjennomfører.

Det blir premier til de 3 raskeste i kvinneklassen og de 3 raskeste i herreklassen.

Løpsregler

Deltagere skal være fylt 10 år på løpsdagen for å delta. Forsøpling er strengt forbudt. Det er mulig å kvitte seg med søppel ved start og i mål. Påbud og henvisninger fra løpets ledelse skal følges.

Refusjon ved avlysning

Det gis ingen refusjon ved avlysning på selve konkurransedagen på grunn av værforhold eller sikkerhet, ved avlysning før løpsdagen gis det 50% refusjon av startkontingent. Påmelding er bindende.

Sosiale medier

Følg oss gjerne på facebook og instagram (@pbmilaa) og våre nettsider.
Tagg oss i sosiale medier så forsøker vi å dele.

#grødemrunners #pbmilå